.

11 Jan

Dupa atata tacere, revin repetand cu plictiseala: imi place galbenul si nu-mi place cafeaua rece!
Definesc:
PLICTISEÁLĂ, plictiseli, s.f. 1. Stare sufletească apăsătoare, uşoară depresiune morală provocată de singurătate, de lipsa de ocupaţie sau de o ocupaţie neatrăgătoare, de monotonie etc.; gol sufletesc, urât, plictis. 2. Enervare, necaz, supărare. – Plictisi + suf. -eală.
LÉNE s.f. Faptul de a se complăcea în inactivitate; înclinaţia celui căruia nu-i place, care nu doreşte, nu vrea să muncească, căruia îi place să stea fără să muncească; trândăvie; lâncezeală. – Din sl. lĕnĩ.

Am 20 de ani si sunt frustrata de atata plictiseala, de timpul care trece prea repede, de prioritatile mele stupide dar imi plac oamenii si imi place galbenul.

Leave a Reply

