Dada!

18 Dec

avut aseara primul meu vis dada. M-am visat intr-un fotomontaj gen Hannah Hoch: lumina calda, ziare, oameni, agitatie, figuri, expresii, actiuni, obiecte, cuvinte, fragmente, amintiri, nonsensuri, entitati amestecate ilogic, corpuri sferice, masini, tigari, palarii, blocuri, ceasuri!, suruburi, cauciuc, litere si oricum lista nu-si are sensul.
Cand au inceput sa-mi cante cele 4 ceasuri am realizat din pacate ca doar visam si mi-am reluat activitatile, nefiind ca de obicei punctuala (tocmai pentru ca tin la conditia mea, practic alergarea de intarziere). In drumul spre “activitati” mi-am pus intrebari foarte serioase, cum ar fi: de ce-si lipesc fetele unghii de plastic peste unghiile lor?
Visul s-a transpus in propria-mi cutie asa incat am vazut azi cu ochii personali ai mintii, ca si efect, ca am dificultati de exprimare, nu mai pot sa-mi leg ideile si sa-mi servesc receptorii cu propozitii. Mi-a zis un coleg “Mai invata si alte cuvinte care sa nu fie atat de monosilabice”…”Da, poate in sesiune” caci deocamdata vorba lui Tristan Tzara: “ceea ce intereseaza un dadaist este propriul mod de viata”.

William Rubin ma ajuta sa ma exprim mai bine, data fiind situatia mea:
“Caracterul copilaresc si absurd al acestui cuvant poate sugera respingerea constienta
a valorilor lumii celor maturi si abordarea unei atitudini de naivitate absoluta”

Leave a Reply

