Welcome, Mari! You have 1773 unread messages: Inbox(1773)

14 Dec

Azi se implinesc 1773 unread messages in inboxul de la yahoomail. De revelion vor fi 2008. O sa am eu personal grija de asta, imi promit, imi scriu dar tot voi avea 2008!
De-a lungul ultimelor zile am avut niste framantari foarte profunde, gen: ce inseamna COTOBELC?!
Apropo de melci cotobelci care pe deasupra mai au pe deasupra si coarne bouresti( ?! :-s), am avut odata o colectie…ii tineam intr-o cutie de carton…si nu erau putini (spre disperarea colegilor de casa :-s, saracii… abia acum le inteleg agonia). Atata i-am indopat cu salata pana cand s-au scarbit si au decis sa schimbe meniul impus: carton. Am mai avut eu si alte colectii dragute: de becuri arse, aia trebuia sa fie o lucrare… dar nu am mai terminat-o, timpul si ceasurile lui, ce sa le faci… mda, apoi au urmat diverse alte colectii (crengi :-s).
Azi mi-am dat seama ca involuntar colectionez pixuri consumate, uscate, creioane si le car dupa mine la scoala*, unde de obicei imprumut chestii de scris.
Tu ce colectionezi?

*Pentru cei care sunt familiari cu seria “cine stie lumineaza” am de transmis un mesaj: cine lumineaza, merge cu grupa lui!

Leave a Reply

