Happy birthday to me!

13 Nov

Vineri, 13 noiembrie 1987 e ziua cand am aparut si eu pe aici.
13 noiembrie este a 317-a zi a calendarului gregorian şi a 318-a zi în anii bisecţi. Ceva evenimente notabile pe langa faptul ca am venit si eu sa complic lumea ar fi ca in 1805 Johann Georg Lehner a inventat “hot dog”-ul (vezi varianta cu cascaval incorporat yum!); in 1980 naveta spaţială “Voyager I” a retransmis pe Pământ prima imagine din apropierea planetei Saturn; in 1985 Vulcanul Mount Ruiz în Cordillera Central a Anzilor, pe teritoriul Columbiei, a erupt, acoperind cu lavă oraşul Armero şi făcând 25.000 victime; in 1990 a fost scrisă prima pagină World Wide Web iar in 2001, Alianţa Nordică a cucerit capitala Afganistanului, oraşul Kabul.
S-au nascut si:
354: Sfântul Augustin din Hippo;
1312: Regele Eduard al III-lea al Angliei;
1486 – Johann Eck;
1745: Valentin Haüy, savant francez, întemeietorul primei şcoli pentru nevăzători din lume;
1831: James Clerk Maxwell;
1869: August Heisenberg;
Din pacate in 1903 a murit Camille Pissarro, unul dintre pictorii mei preferati.
Tot in 13 noiembrie era si Epulum Jovis la romani. Astazi pe langa ziua lui Mari e si Ziua internationala a mimului si a educaţiei copiilor nevăzători. Azi a fost o zi draguta. Mi-am dedicat o melodie: Eden de la Hooverphonics si am invitat-o pe bunica la mine sa-mi faca prajitura. Minisecret: ma simt bine!

One Response to “Happy birthday to me!”

  1. seba November 8, 2008 at 02:03 #

    Happy birthday to u! in avans.😀

Leave a Reply

