Teste

1 Nov

In ultima vreme tot am dat peste cuvintele: personalitate, temperament, teste si altele. Si totusi ma intreb pentru a nu stiu cata oara: ce temperament am?? Mai nou am citit ca obiectele personale iti descriu temperamentul:-S, pot spune despre tine ce fel de persoana esti. Am gasit un oarecare test, asa ca m-am pus sa caut… mai bine zis sa-mi contemplez dezordinea si sa incerc sa-mi dau seama in ce fel obiectele astea ma descriu pe mine. Si apropo de obiecte personale…cum pot intra intr-un sertar cat o juma’ de cutie de pantofi atatea lucruri?!
– o factura telefon;
– un portofel rosu gol;
– o brosura;
– un bilet de tren: Timisoara – Baile Herculane;
– alt portofel gol maro;
– o fasa elastica;
– o reteta de prajitura cu cocos;
– un abonament Ratt expirat;
– etichete de la haine;
– alte etichete (mi-a fost doar lene sa ma deplasez pana la cos);
– bilet tren pana la Arad;
– o folie decupata;
– rimel;
– marker portocaliu;
– parfum;
– o farfurioara de lemn;
– o foarfeca;
– casti;
– breloc;
– un calculator cu o vechime de 20 de ani;
– alta fasa;
– alt rimel;
– alta foarfeca mai mica;
– o cordeluta;
– alt calculator;
– o minihusa;
– 2 creioane mecanice (forever rotring);
– o cutiuta cu primii mei dinti😀
– o bila de lemn;
– suport pensule;
– o oglinda;
– alt rimel expirat;
– 16 creioane colorate;
– alt rimel expirat;
– pixuri…multe pixuri goale;
– o ratusca de guma;
– o clama;
– multe rigle;
– ambalaj vopsea pt mama;
– biseptrim – drogul meu;
– rama ochelari de soare (sticlele sunt in tarile calde);
– alte pixuri si creioane colorate;
– mine creion;
– algocalmin;
– 3 pensule;
– insigna de la “Scoala cu clasele I-VIII nr 13” (trecutul meu glorios)
– alta rigla;
– 2 gume de sters;
– bile aromatice;
– oja;
– esenta de rom;
– ace de siguranta -3;
– capse;
– calendar;
– ascutitoare;
– baterii;
– acuarele;
– seringa cu cerneala pt imprimanta;
– ata;
– capace de la pixuri moarte;
– pungi cu bile;
– semne de carte;
– poze de buletin;
– alte creioane color si alte mine (inainte le-am numarat pe alea de la suprafata);
-post-it;
– agrafe;
– carioci;
– mazgaleli;
– ciocolata;
– lumanri;
– sarma;
… acuma am scos sertarul din mobila si am vazut ca mai am si sub sertar lucruri… Un lucru e cert: mult gunoi e in viata mea. Nu-mi mai vad esenta de el. Merg sa-l arunc.

Leave a Reply

