Gri

10 Oct

M-a sagetat o idee, o amintire, ideea mea gri. Cautam prin abisala mea cutie cu nimicuri si am gasit un colaj pe care l-am facut vara asta dar griul nu mai era… l-am uitat… am uitat de gri, de surorile lui mai mono si am mai uitat multe. Am uitat de cum eram eu inainte, cand citeam “Visul” si mergeam pe linia de tramvai cu sevaletul meu de zece kg spre atelierul rece al Mariei ca sa bem ceai. Acum sunt altfel? Cand eram gri, gandeam gri dar pictam in griuri colorate… eram fericita, cred. Am observat ca daca ma uit in trecut ma vad fericita mai tot timpul iar in prezent, diferita, preocupata, stresata, prea multe cifre, prea multe simboluri pe care nu le mai patrund… Posibil ca atunci cand prezentul va trece ma voi vedea fericita in el, ma voi vedea fericita in clipa de fata, alaturi de toate ciferele astea din caiet, de fenomenele fizice “luminoase” si de limitele pe care nu mai stiu sa le aflu singura. Imi e dor de al meu prieten Gri… as vrea sa-l intalnesc iarasi. Stie ca l-am uitat dar poate nu m-a uitat el. Sunt fericita!

Leave a Reply

