Adevar sau provocare

2 May

Spatiul de joaca = virtual, mai exact blogosfera dar se poate extinde si in nevirtualitate cu conditia ca si noi sa fim la curent.

Cei care vor sa joace sa lase un comment prin care sa-mi comunice intentia :P sau sa-mi trimita o cerere dupa care promit ca voi trimite un formular de inscriere :P

88 Responses to “Adevar sau provocare”

  1. mari May 2, 2008 at 10:04 #

    Oana, adevar sau provocare?

  2. Onyx May 2, 2008 at 10:37 #

    Incepem cu o provocare…de incalzire:))

  3. Alex May 2, 2008 at 11:27 #

    oana, provocarea pentru tine este urmatoarea: te filmezi cantand asereje si te postezi pe youtube =))

  4. mari May 2, 2008 at 12:25 #

    corect :D

  5. mari May 2, 2008 at 12:26 #

    ce o sa ne killareasca Oana dupa :DDD auch!

  6. Catalin May 2, 2008 at 16:51 #

    Well… nu sunt sigur ca stiu cum se joaca…poate ma inscriu si eu…

  7. mari May 2, 2008 at 17:01 #

    E simplu, Alex a provocat-o pe Oana. Dupa ce ea isi “va ispasi” provocarea, are dreptul sa puna intrebarea “Adevar sau provocare?” celor care joaca cu exceptia lui Alex. Daca alegi adevar, vei fi nevoit sa marturisesti ceva ce Oana te va intreba iar daca alegi provocare, evident te va provoca sa faci ceva mai iesit din comun. Dupa ce ai ispasit, vei putea pune intrebarea “Adevar sau provocare” cuiva inafara de Oana. :D

  8. Onyx May 2, 2008 at 17:47 #

    Va trebui sa ma pasuiti pana marti (stiu, urâţi-mă) pentru ca imi lipsesc mijloacele tehnice momentan. Dar promit că în afară de faptul că-l urăsc pe Alex pentru ce ma pune să fac, o să mă vedeţi cântând.

  9. mari May 2, 2008 at 17:49 #

    ;)) te pasuiesc in asemenea conditii

  10. Mihai May 2, 2008 at 18:34 #

    cred k Oana se joaca deja ‘scunsa, pentru k sta ascunsa pana marti…

  11. Alexandra L May 3, 2008 at 17:50 #

    si eu vreau sa joc!!! :D

  12. mari May 3, 2008 at 22:13 #

    perfect ;))

  13. Catalin May 5, 2008 at 22:29 #

    na, I’m in…

  14. Alexandra L May 6, 2008 at 11:38 #

    oana…timpul a expirat…vrem sa vedem asereje-ul! >:)

  15. Onyx May 6, 2008 at 12:58 #

    Provocarea-i provocare. http://www.youtube.com/watch?v=vDJooeOmRg0 *

    *autoarea clipului nu este responsabila pentru eventualele leziuni ale timpanului (sau alte componente ale aparatului auditiv), ascultati pe propria raspundere. :P

    And now….. Mari: Adevar sau provocare?

  16. radu May 6, 2008 at 13:21 #

    Ce o sa ma distrez :D, k tare fain ii sa te uitzi :P.

  17. mari May 6, 2008 at 13:24 #

    Bravoo Oanaa!!! Deeci ce leziuni?! MI-a placut!!! Ce tare esti!

    Now… accept sa ma provoci! :D:D:D

  18. Onyx May 6, 2008 at 18:52 #

    Biine: trebuie sa-ti pui statut pe mess 2 zile (dar il lasi deschis, sa-l vada toti, nu stai cate o ora pe zi) “Britney Spears e cantareata mea favorita, o iubesc!”. Mai poti varia si cu versuri din cantecele ei celebre, gen baby one more time, sau crazy…sau altele, ca nu-i stiu discografia toata

  19. mari May 6, 2008 at 19:05 #

    ok, inofensiv :D ma asteptam la ceva diabolic muahhahaa

  20. bogdan May 6, 2008 at 19:36 #

    play !

  21. adi May 6, 2008 at 19:49 #

    si eu :D

  22. mari May 6, 2008 at 22:03 #

    welcome adi!

  23. mari May 8, 2008 at 18:39 #

    Dupa cum bine ati observat am pus la status ce trebuia.
    Now, it’s time to say: Alex, adevar sau provocare?

  24. Alex May 8, 2008 at 20:18 #

    Mda, nu prea am chef de provocare da nu aleg adevar ca e prea sec :P deci provoaca-ma, da simplu te rog :))

  25. mari May 8, 2008 at 20:41 #

    tu nu ai chef, ce te face sa crezi ca noi am avut chef de provocarile tale :P ?!

    ok, asta va trebui sa faci: Saptamana viitoare la un curs pe care ti-l vei alege tu inafara de TP (ca sa nu zici ca sunt rea) vei purta o esarfa pe care ti-o va aduce Oana si of course vei sta in prima banca, iti voi face o poza si o voi posta ca sa te vada toti dovada.

    Simplu, nu? :P

  26. Alex May 12, 2008 at 20:50 #

    Ok.. e randul meu sa intreb.. Catalin, adevar sau provocare?

  27. Onyx May 12, 2008 at 20:52 #

    Mari, pune si dovada…desi mai putin de o ora nu inseamna un curs :P, dar trecem cu vederea, Alex

  28. Cosmin May 13, 2008 at 09:58 #

    nu e de trecut cu vederea o asemenea lasitate. ci spune chiar multe :-P

  29. josephine May 13, 2008 at 10:23 #

    si eu vreau sa joc:P

  30. Cosmin May 13, 2008 at 20:51 #

    ma bag si eu, devine din ce in ce mai interesant :-P

  31. Catalin May 13, 2008 at 20:57 #

    Pai, provocare…. :-s

  32. mari May 13, 2008 at 21:02 #

    ;)) ;)) ;))

  33. Alex May 14, 2008 at 17:03 #

    In sfarsit ajung si eu pe acasa.. intru sa arunc provocarea pt catalin: iti alegi un curs din orarul nostru de pe cs.upt.ro si participi alaturi de noi la curs :D

  34. mari May 14, 2008 at 17:32 #

    * nu se tine logica digitala

  35. Catalin May 14, 2008 at 17:45 #

    :)))) Ok, nici linkul spre orar nu merge. Joi si vineri, ce cursuri aveti (avem?), preferabil nu de la 8AM si nu impreuna cu cei de la info

  36. Onyx May 14, 2008 at 18:05 #

    Joi avem MS de la 8 in CA1 si de la 10 FIE in A 106. Vineri nu avem cursuri.

  37. Catalin May 14, 2008 at 18:34 #

    Fie means? Si… e cu cei de la info impreuna? :-s

  38. Catalin May 14, 2008 at 18:35 #

    Da, nu-mi stiu orarul, sunt lame…

  39. mari May 14, 2008 at 18:40 #

    FIE= fundamente de inginerie electronica si nu e impreuna cu cei de la info, doar ms facem impreuna cu ei
    FIE: 10-12 in sala A106
    (MS: 8-10 in CA1)

  40. Catalin May 14, 2008 at 18:45 #

    E fain FIE?

  41. Onyx May 14, 2008 at 18:57 #

    Depinde pe cine intrebi :D. Dar vestea buna e ca la cursul asta nu se plictiseste nimeni, la cate perle scoate proful. A scris si Mari cateva pe blog: http://meyana.wordpress.com/2008/03/22/bla-1/ Nu stiu daca mai tine momentul cultural la sfarsit, pentru ca am lipsit saptamana trecuta, dar era partea mea favorita a cursului.

  42. Catalin May 15, 2008 at 10:35 #

    Ok, am postat povestea, impreuna cu tri dovezi, la mine pe blog (urmati linkul de la numele meu pentru o accesare mai usoara).

  43. Catalin May 15, 2008 at 10:35 #

    My turn now: Alexandra L, adevar sau provocare?

  44. Alexandra L May 15, 2008 at 20:56 #

    :-S…provocare….cred…

  45. Catalin May 16, 2008 at 09:43 #

    Ale, stai linistita ca nu te pun sa canti pe youtube, doar sa scrii o intrare de blog cu anumite caracteristici.

    Va trebui sa il scoti la plimbare pe un anumit catel Bobby de la parter, pe care il cunoastem din blogul tau. Sa faci o poza impreuna cu el, poza in care sa se simta some love, ai putea sa imparti cu el prajitura ta preferata, vezi tu. Apoi, poza sa ilustreze o intrare de blog in care sa povestesti ca you had a great time , ca Bobby e cel mai fain catel, e destept, funny, etc.

    Atat ;)

  46. Alexandra L May 16, 2008 at 16:13 #

    Asta chiar NU pot…nu de alta, dar inca mai tin la membrele mele! Plus ca “mamita” nu si-ar lasa “puiul” pe mainile altor persoane nici in ruptul capului.

  47. Alexandra L May 16, 2008 at 16:17 #

    Dar daca chiar nu vrei sa schimbi provocarea…voi incerca sa ma pozez langa el…

  48. Catalin May 16, 2008 at 18:54 #

    Macar o prajitura poti sa-ti dai. Si sa zambesti in poza. Nu?

  49. Catalin May 16, 2008 at 18:55 #

    In plus, cainele care latra nu musca, so they said ;))

  50. mari May 16, 2008 at 19:29 #

    hai ale ca-i banal ;))

  51. Cosmin May 17, 2008 at 20:22 #

    e simplu, o poti face si in photoshop :-P deja ai poza cu cainele, mai lipseste sa te adaugi pe tine cu un osicior in mana langa el :lol:

  52. Catalin May 17, 2008 at 21:40 #

    Pai, si Alex isi putea adauga in Photoshop esarfa…

  53. mari May 17, 2008 at 21:50 #

    AR FI FOST REALLY LAME

  54. Catalin May 17, 2008 at 21:53 #

    Pai, si cu catelul la fel…. On the other side, Ale tocmai are o vecina Adina, tanar talentat artist foto. Am incredere ca nu ar folosi Photoshop. Sa apelam la ea?

  55. Cosmin May 18, 2008 at 08:39 #

    glumeam mai doar ca dureaza cam mult pentru o poza :-)
    daca vrea pot sa o ajut si eu (la o poza cu un caine se pricepe mai oricine cred), dar de ea depinde totul.

  56. Alexandra L May 18, 2008 at 13:22 #

    Dureaza mult fiindca nu stiu unde e cainele!…Nici nu l-am auzit nici nu l-am vaut de 2 zile!…Cred k sunt plecati stapanii si au luat si animalele cu ei!

  57. Alexandra L May 18, 2008 at 13:23 #

    si…Adina nu e vecina mea! :)

  58. Catalin May 18, 2008 at 13:49 #

    :) Ok, nu-i graba

  59. Alexandra L May 24, 2008 at 15:48 #

    Au aparut vecinii, nu si cainele…

  60. Catalin May 26, 2008 at 21:37 #

    Ale, in cazul asta, esti absolvita de provocare, pe moment. Sacrificam provocarea pt tine, de dragul cursivitatii. Atunci, parca mai vroia Liana sa joace…. Therefore, Liana, adevar sau provocare? ;;)

  61. josephine May 27, 2008 at 03:52 #

    hmmmm…….provocare……..:D

  62. Catalin May 27, 2008 at 17:51 #

    Ok. Liana, provocarea are o parte pregatitoare, una de documentare. Dupa ce o vei parcurge, iti voi dezvalui care e provocarea propriu-zisa.

    Documentarea consta in urmatoarele: va trebui sa urmaresti canalele tv si/sau radio muzicale romanesti si sa-ti notezi la primele 7 cantece interpertate de voci feminine, refrenul. Da, asta presupune formatii de “vedete” tip grupul heaven, blondy, etc.

    Spui cand esti gata, si vei primi provocarea atunci…

    Good luck!

  63. Mari May 27, 2008 at 19:18 #

    spor Liana! :P

  64. josephine May 27, 2008 at 21:11 #

    voi puneti ceva la cale……

  65. Catalin May 31, 2008 at 12:19 #

    Liana, mi se pare mie, sau un ai prea mare tragere e inima in privinta provocarii? Vrem sa vedem o atitudine proactiva! :P ;))

  66. mari May 31, 2008 at 14:05 #

    corect!

  67. Catalin June 2, 2008 at 22:14 #

    Liana, chiar si cu numarul redus de la 7 la 5, ai 48 de ore pentru partea de documetare!

  68. josephine June 7, 2008 at 17:18 #

    gata am gasit
    le-am notat

  69. Catalin June 8, 2008 at 14:35 #

    OK, acum iti faci un album foto Hi5, la care pui versurile respective ca titluri de poze. Sa speram ca sunt cat mai multe Blondy si Heaven ;) Albumul hi5 trebuie sa fie public, si sa il lasi cel putin 5 zile.

  70. mari June 8, 2008 at 18:27 #

    da sa ne spui si noua linkul!

  71. josephine June 9, 2008 at 20:47 #

    va rog admirati cel mai sexy si cool profil de hi5 :)) da da e al meu :)) mai aveti doar 5 zile deci va rog ….feel free to leave a comment:))…..

  72. mari June 9, 2008 at 20:50 #

    pune si linkul :))

  73. lui_eduard January 5, 2009 at 15:10 #

    intru si eu in joc…
    sa va vad acum… ce idei aveti sa provocati pe cineva pe care nu-l cunoasteti… sau upss :-s o sa va permiteti mai mult :-/

  74. M January 5, 2009 at 15:17 #

    edi, zic sa nu ne subestimezi ca nu stii ce o sa-ti aduca vara :)) muhahaha

    * adevar sau provocare?

  75. lui_eduard January 5, 2009 at 16:06 #

    adevar pentru inceput:D

  76. M January 6, 2009 at 18:02 #

    edi, te provoc sa-mi spui care e cea mai mare nelamurire a ta

  77. M January 6, 2009 at 18:02 #

    (te provoc la un adevar adica :P)

  78. lui_eduard January 6, 2009 at 20:29 #

    a fost dificil sa ma opresc la un lucru dar am reusit in cele din urma… sper sa multumesc asteptarile voastre :D

    cea mai mare nelamurire care imi permit sa o amintesc aici este legata de mine :D
    mi-am dat seama ca exista o nelamurire, sunt mai multe dar numai de una am sa vb…
    in clasa 11 cand reusit performanta de a lua locul I la o olimpiada nationala de profil tehnic. Cand am coborat de pe acea scena unde a fost premiera mi-am zis: “Ok, sunt cel mai bun din Ro de varsta mea, in acest domeniu si… cei cu asta?” – am ramas dezamagit dupa acest succes.
    dupa ce am luat bacul si am vazut rezultatele m-am urcat in autobuz sa merg acasa, stand inghesuit de numarul prea mare de calatori peste limita normala a unui autobuz, m-am intrebat: “Ok, am terminat liceu, am luat bacul, am locul asigurat la facultate.. si ce e cu asta?” si iar am fost intr-o stare.. nush.. cumva de descurajare kiar daca realizasem ceva pana in clipa aceea. Am terminat anul I la facultate, am fost kiar integralist dupa re,re,re-uri :dar ce conta: si m-am intrebat din nou “ce e cu asta?”

    am amintit aceste situatii pentru a ma face mai usor inteles :sa nu provoc alte nelamuriri pe aici: :) de-a lungul tineretii mele, de altfel foarte vaste :D, am avut diferite obiective, diferite scopuri, diferite motivatii, diferite paradigme, diferite valori… unele care imi apartineau, altele mi-au fost “bagate cu lingurita in cap”, altele le-am adoptat de la altii fara a sta prea mult pe ganduri, dar dupa ce am terminat de realizat anumite lucruri :cel mai bun exemplu sunt cele amintite mai sus: mi-am dat seama ca, defapt, nu realizazem nimic valoros.. nimic care sa ma multumesca cu adevarat si de aici s-a ridicat o intrebare in mintea mea: “Care lucruri au cu adevarat valoare in viata, si merita sa investeti in ele oricat de mari ar fi sacrificiile si oricat de mare ar pretul care trebuie sa il platesti in ele ca sa le realizezi?” in parte mi-am gasit un raspuns, dar simt ca nu e deajuns.. poate e un raspuns… cumva, doar la nivelul mintii pe cand eu imi doresc unul mult mai practic.. mai palpabil….. care sunt lucrurile cu adevarat valoroare intr-o viata traita aici, jos pe pamant… pot spune ca inca nu sunt pe deplin lamurit cu privire la ele…

  79. M January 6, 2009 at 20:41 #

    lamuritor raspuns :) poti provoca mai departe acum :P

  80. lui_eduard January 6, 2009 at 20:51 #

    well…

    Catalin, adevar sau provocare?

  81. Catalin C. Vasii January 7, 2009 at 00:19 #

    Ok…. adevar, de data asta. Oricum, e final de semestru, deci timp mai putin pt provocari…

  82. lui_eduard January 7, 2009 at 02:04 #

    mi-ar fi placut sa te provoc, dar jocul e joc..

    daca tot de vorba de sfartit de semestru.. examene, lucrari etc.. spune-mi daca au fost situatii cand cineva te-a suparat la cursuri/seminarii si “s-a intamplat” sa treaca examenul tocmai in restanta sau rere-uri, ori nu a mai reusit sa intre in exament din prima :D

  83. Catalin C. Vasii January 7, 2009 at 23:44 #

    Da, si mie mi-ar fi placut mai mult o provocare, dar lasam sa vina inainte primavara. La un examen de mate nu am cum sa dau mai multe sau mai putine puncte decat merita cineva. Dar la poli, dam si o asa zisa nota pe activitatea pe parcurs, care se da la seminar.

    Acum vreo trei ani, tineam seminarii la Electroenergetica, si din doua grupe, una era ok, dar cealalta era ingrozitoare. Erau vreo 3-4 oameni ok, iar restul erau smecheri-manelisti-cocalari care se purtau ca atare, ba la un moment dat, cand imi cautam cuvintele sa excplic ceva, mi-a scapat un “aaaaa” pe care l-au imitat cu succes cei din sala. M-am razbunat la primul test, cand de exemplu, i-am luat lucrarea cuiva care avea o hartie mototolita in banca (le-am spus la incept ca nu au voie sa aiba nimic in banci). Cei trei-patru, cei mai rai, nu si-au luat seminarul, atunci.

    Tot prin perioada aia, la o grupa de Management in industrie, am avut un tip mai rau ca toti cei trei-patru la un loc. Dadeam test a doua ora, iar in prima nu numai ca mi-a comentat mie, dar a facut si remarci despre fetele care erau la tabla, statea intors spre fata din spate, etc. In plus, era prima data cand l-am vazut la seminar. A doua ora am dat test, si am avut suficiente locuri in sala cat sa-i aranjez pe doua randuri. Primul rand el singur, al doilea, toti ceilalti. Subiectele pentru primul rand s-au minerit a avea un nivel de dificultate mai mare.

    Iar astea sunt singurele exemple. De regula nu ma supara studentii, iar atmosfera e una f. frumoasa, eu o percep ca pe o atmosfera de joaca serioasa. Inainte de sarbatori, de exemplu, doi abaieti purtau o discutie privata in timpul seminarului. Le-am spus “Nu va dau afara, mai mult, nici nu va interzic sa vorbiti in continuare. Dar acest seminar se va incheia cu un program de colinde in interpretaera voastra. La cat ati vorbit, noi celalti, pe care ne-ati deranjat, ne multumim cu o strofa, dar programul se va prelungi proportional cu cat veti vorbi in continuare”. A fost o frumoasa strofa din Domn, Domn, sa-naltam!

  84. lui_eduard January 9, 2009 at 13:02 #

    frumos raspuns…
    adevarul e ca noi studentii calcam pe bec de cele mai multe ori iar profesorii care sa se iau de tine fara motiv nu sunt chiar asa de multi pe cat credem noi. am avut un singur profesor la facultate care era super de treaba si totodata intelegator.. tot de matematica era, si daca incercai sa il furi la teste… o incurcai.. :D

    e tare faza cu cantatul :D

  85. Catalin C. Vasii January 13, 2009 at 11:45 #

    Da, a fost dragut. Am trecut in banca, cei doi au venit in fata salii si canatu privind in sus, sa nu intalneasca privirile colegilor ;)) Am sa ma gandesc pe cine provoc mai departe, din pacate n-am avut timp de asta…

  86. silviu November 22, 2009 at 21:38 #

    provocare ;))

  87. ovidiu April 28, 2011 at 14:17 #

    onica emanuel o iubeste pe ana boariu?

  88. fasas July 4, 2011 at 00:02 #

    da

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

